Followers

OH MY FACEBOOK

Setelah lama bermain fb selalu, lama kelamaan memang sgt2 membosankan bila semua masing nyombong, keje add lepas tu diconfirm, xde langsung yg nak berterima kasih malah diam seribu bahasa, ak dah tetapkan kini, sape2 yg add ak dlm masa 3 hari kalau diam je , serta merta ak akan unfriend tanpa sebarang notis, hahaha ye lah dah add akue so thats mean nak berkawan dgn ak lah kan ? bukan to be so serious about fb ni , just i’m wanna ask, where are your manners guys ? kita ni sesame melayu, sesame islam leh je berbaik2 dan bermanfaatkan media sosial ni , dan jgnlah salah guna, x pergi mane pun kalau sombong2 ni ye tak ? huhuh penat jari2 ni meremove stragers.. tension

 

Cat Face Closeup Near Wall

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(bukan pic akue, mengintai2 sape yg add, kalau cam sial perangai terkam je kasi penumbuk sedas : P )

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...