Followers

Lupakan Saje Dia !

Dear Myself,

            Ish akue ni susah betul nak lupakan seseorang tu walaupun dia dengan senang dah lupakan ko. Ye lah bagi akue xbek berdendam2 ni lagipun memori dengannya cuma yg indah2 je akue akan igt bukan yg bad. So memang susah nak lupakan dia. Hari2 akue berikrar dalam diri agar STOP ! hentikan lah drpd terus sms/kol dier, ye lah org dah buang kita jgnlah kita mencari die balik ataupun nanti makin teruk jadinya ! Tp STOP tu takkan berhenti akue akan buat selagi ada reply ataupun xde asalkan TUGAS akue dah selesai, sebab akue pikir kita semua ni sama saje, xde beza sikit pun.

             Setiap manusia memang serupa iaitu mempunyai perasaan dan hati. Tak tahulah kalau hati dia dapat menilai yang baik ataupun masih menerima yang buruk. Akue merosakkan satu perhubungan lain ? Akue tak rasa begitu, akue rasa semua yang akue wat tak keterlaluan lagi pun bukan akue yang mulakan, dia, semua salah dia. kalau salah akue pun, akue bersalah kerana menerima kau dalam hidup akue. Ye mungkin sepatutnya akue SOMBONG dalam hidup ni. Lebih baik begitu ? Tak, ape2 pun akue tak mahu kehilangan kau!

              Sekalipun akue perlu mengundurkan diri dari hidup kau, walaupun dalam minda kau membenci atau sudah tiada akue lagi, akue tetap pahat kau dalam memori akue selamanya, buang yang keruh ambil yang jernih. CUMA satu bende yang akue nak kecapi dalam hidup ni adalah terus berkongsi senyuman sekiranya masih diperlukan dan memang ye akue faham semenjak kebelakangan ni akue dah tak tahu nak berkongsi dengan siapa lagi senyuman itu. Sekarang semua senyuman tu hanyalah sekadar pura2 dalam niat cuba melupakan kau. Memang betul akue perlu terus SOMBONG dan terus hidup dalam kesunyian. Yup akue sedar bak kata mutiara kata AKUE TAK SUNYI SEBAB KESUNYIAN SENTIASA MENEMANI AKUE…

411223_12155787_0-715691

“hargailah org lain selagi dia bernyawa, jgn bila dia dah xde baru kita terhegeh nak menghargainya sebab masa tu dah betul2 TERLAMBAT”


p/s: sekadar luahan CUHA X HAFIZ

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...