Followers

Setiap Perbuatan Ada Maksudnya

Yeahh cam psikologi plak ye… hehe manusia memang lahcenggitu setiap perbuatannya ada maksud sama da baik atau pun tak, atau lebihtepat iaitu agenda. kadang2 perbuatan2 tu juga boleh disimpul as luahan secaraluaran tanpa kata2 atau asal semulajadi psikologi manusia itu sendiri. Inimembukakan ruang yang hebat utk org yg paham atau boleh mengagak setiapperbuatan org itu dgn senang dan mudah, cam akue wat tp xde lah tahap hebat sgtlagi tp semuanya dah boleh dijangka, kira2 nye boleh jadi dectective conan lahkot.. ahakz… sebenarnya semuanya itu melalui pengalaman dan juga kita kenalahselalu berfikir dengan tenang dan pandang sesuatu mende tu dari sudut berbezadan juga berfikiran jauh… hehe jgn x sempat2 nak fikir plak dah buat satutindakan melulu kannn … dah rugi sesuatu perkara tu… itulah sebabnya akue sukatgk org dan suka tgk cara2 yg diperlihatkan.. hehehe… takpe masih banyak lagiyg akue nak belajar…. so watch it people  : )

p/s: typical people thinking sumenye same je… xde beza

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...