Followers

Goodbye DRG julai 2008 dan PJB

jrkvgrafikTHE LIONS STORY FT ZAHIDAH


Pertama Kali Kita Berjumpa

Tidak Kepastiannya Ternyata

Diriku Dipenuhi Soalan

Ku Tiada Teman


Aku Terlihat Insan Yang Keliru

Air Yang Deras Mencermin Wajahku

Engkau Menjelma Memberi Harapan

Menghulur Tangan


Sempena Hari Mulia Ini

Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali

Semua Yang Kerap Kita Mengadukan

Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan


Detik Masa Kini Kedengaran

Aku Mengucap Selamat Jalan

Kepada Teman Yang Sering Menghibur Dengan Gurauan

Bagaikan Anak Yang Baru Dilahir

Titisan Mata Pun Mula Mengalir

Di Simpang Jalan Kita Menyebut Kata Terakhir

Whoaaa.....Hoaaaa...


Sempena Hari Mulia Ini

Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali

Semua Yang Kerap Kita Mengadukan

Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan

Ku Hargai Semua Yang Terjadi

Memang Nyata Dirimu Takkan Ada Pengganti

Semoga Kita Dapat Bertemu Semula

Kerana Aku Yakin Engkau Akan Sentiasa

Di Hatikuuuu
(Music Bridge)


Sempena Hari Mulia Ini

Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali

Semua Yang Kerap Kita Mengadukan

Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan

Ku Hargai Semua Yang Terjadi

Memang Nyata Dirimu Takkan Ada Pengganti

Semoga Kita Dapat Bertemu Semula

Kerana Aku Yakin Engkau Akan Sentiasa

Di Hatikuuuu

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...