Followers

KESAH SERAM ! : Semuanya di kepala !

image 
Arghhhhh ngeeeeeeeeeeeeeee ni kesah seram yg akue kawan aku pernah alami , malam td die citer dkt akue . kesah nya bermula gini malam 2 minggu lepas semasa dia nak mandi, malam tu dah pukul 12 lebih, semua org xde dkt rumah sebab semua keluar, biasa lah weekend, ada yg g danga bay lah senibong la, so tinggal lah kawan akue ni sorang2 dkt umah , so malam tu walaupun dah lewat malam dier ni jenis yg suka mandi lewat malam so dier pun mandi lah malam tu bila dier tgh2 mandi tu dan tgh2 sisir rambutnya…. tiba2 dier ternampak sesuatu semuanya di kepala!!!!

Begitu menyeramkan ! semua bahagian badanya diaatas kepala ! mulut, tangan , kaki , leher, malah seluruh badan nya diatas kepala, sempat dier ambik gambar bende tu … dier guna handset biasa je .. so klik link bawah ni utk gambarnya :


Gambar hantu malam tu !

p/s : ye lah semua atas kepala kannn.. .seram gler !!!

6 comments:

  1. Hahahahhaha!! hebat gler kawan ko tu boleh detect "benda" tu.. =D

    ReplyDelete
  2. <-----aku pon nk terkencing.....huh...harap2 aku x kne mcm tuh...takutnye...

    ReplyDelete
  3. arghh !!
    apesal ang letak gambaq tuh !!
    wajaq ang..
    ako da lah lemah semangat neh..
    abes tak tidow lah ako malam neh..
    (-.-")

    ReplyDelete
  4. member nad ade cite pasal kisah hantu ni jugak!!
    ni linknya..
    hahhaha

    http://sukasukisukecoklat.blogspot.com/2011/02/kutuerrgelinya.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...