Followers

GERAM ! Apsal Ko Mandi Lama Sangat Ek ?

image








 

 

Adoi.. xde lah bukan nak lepas geram dlm ni tp geram jgaklah sebab kawan housemate akue ni lama gler mandi, akue mandi sekejap je , ops bukan nak kata akue mandi x bersih tp bersihlah juga asalkan x sampai setengah jam dalam bilik air tu.. wat org geram je … dah lah dah masuk waktu maghrib time tu lah jugak die nak masuk mandi bukan nak g awal ke ape ..ish geram! patutlah bil air naik je.. watper dalam bilik air tu pun entahlah… agak2nya dia wat perkara2 dkt bawah ni dlm bilik air tu kot ?:

1- main air.. buat buih2 sabun
image




 

 

 

2- basuh? ish dah ada mesin basuh basuh dkt dlm tu jugak.. lama plak tu padahal basuh sepen**** je kannnn ?

image

 

 

 

 

 

 


3- me******* – no komen.. xkan hari2 kot, lama plak tu ! adoi
4- basuh setiap part badan guna clorox ? amboi, nampak sgt badan tu memang busuk kannnn ?

image

 

 

 

 

 


5- mandi hadas ?- haha dah klu buat yg no 3 so mesti lah kena wat no 5 ni kann ? tp hari2 ??
6- tidur ? giler pe??!
image






 


7- hisap rokok ? baguslah sgt. rokok perisa tembakau + bau jamban !
8- cebok setitis-setitis , bila nak habes weh ??
9- gosok2 – hah dah tau badan byk daki kan ? 1kg daki kot ?!
10- gosok gigi – ye lah berapa byk gigi ko ada , sebatang 10minit ?
image









11- berus2 badan.. hah baguslah beruslah badan tu sume sampai tinggal kulit je kannnn ?
12- shaving… yelah sehelai 8minit kan ? guna je penebas rumput xpun gergaji macam dlm gambar bawah  tu !
image



 

 





13- korang pikir sendirik …..

p/s: geram … akue mandi kejap je huh… please think about others before think about yourself… this world is not for us alone, it is must be share…

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...