Followers

Semua dah x boleh dipercayai !

Lalalalala bukan nak cakap everyone dalam dunia hujung jari ni x boleh dipercayai, tp ada segelintir dar mereka memang sedikit pun x boleh dipercayai ! Sebabnya ada sy pernah jumpa org yg didalam dunia on9 adalah seorang yg sgt berbeza dalam dunia nyata. Sebagai contoh ade yg berdakwah dlm facebook tp diluar perangai cam setan. Lagisatu sebagai contoh dalam facebook chat. Anda x kan taw sape yg sedang berchatting dgn anda, lagipown lepas ni akue berjanji xkan percaya lagi pada org online, semuanya propa je. Jgnlah sesekali tertipu dgn memberi nombor telefon pada mereka yang anda x kenal tu. Kalau kenal punn juga mungkin boleh mendatangkan bahaya. Masing2 terdapat syaitan dalam diri masing2 tp semua tu bergantung pada diri sendiri. Wallahualam. so you guys out there please be careful what you post online so maybe boleh gunakan slogan:

“Think first before you post online” dan “Just add people you know”

image

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...