Followers

Segalanya sempurna!

image

5 Disember 2009

-Akhirnya segalanya sempurna, segalanya yg perlu dilakukan oleh aku semasa sem3 telah disempurnakan:

>mencari tempat pratikal
>meneruskan life sbg pelajar grafik sem3
>terus menjadi diri aku


-semalam 4 disember 2009 menjadi penutup sem3 aku dgn kuiz advertising dan some taklimat l.i from encik l.i. Pelbagai kenangan telah aku alami sepanjang sem3:

>berkenalan dgn pelajar2 KHK & KRG 1.
>berkenalan dgn junior
>berhabis duit utk final assignment
>hidup dgn roomate “bisu”
>event management
>konflik dlm menghasilkan kerja berkumpulan
>macam2 lg

-sabtu ini (petang) aku akan bertolak kembali ke Pahang (huhu lama x balik!) bersama dgn sorang classmate aku dan terus ke rumah. Thanks Mick!

“For all my friend or my new friend in this sem3, thanks for the memory (all Deafs; KRG1,2,4/ KHK /DRG3 and etc)(my classmate)(my housemate; Jemi, Adeq, Hadi, Lurckin, Nazmi, Atuk)(my junior) all have i know.  For the deafs thanks for always remember me. Jgn lupa teruskan follow this blog. See you again when have chances. Thanks for the memory that i will not forget until the end. I am very sorry if i have make minor or major mistake in this sem. For all my classmates; Ajish, Ainuddin, Kyle, Wan, Eira, Nisya, P-qa, Jemi, Boss, Amir, Topex, Mil, Syaza, Aliff, Min Izah, Nurul, Sida, and lelain jumpa lagi sem5 nanti. Maafkan aku jika aku terbuat salah dgn korang tp tue semua utk kawan/mengenali dgn korang sume. Yg mana membenci aku tue teruskanlah tp aku xkan pernah membenci korang taw. You all are the best! Selamat tinggal n gud luck for your practical and do your best! Meet you again k. ThankZ! and see ya….

-----------------end of sem3 blog--------------------------------------------

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...