Followers

Ulasan Raya Aidiladha Akue

DSC_0070_fhdr > Hm nak citer sket tentang aper aku wat tika raya haji nie, semua adalah membosankan pagi raya (bangun lewat 930pg) n terus mengadap laptop tghari plak lg membosankan so pergilah shopping dkt kedai non-muslim terdekat just beli maggi byk2 n makan n some top-up. Utk apa top-up tue? bukan utk sms or call ,aku masuk internet prepaid by maxis, ala rm8 jer utk 24 jam mean aku start pkul 1441pm jumaat sampai 1441pm sabtu. Faham, So aku just on9 dkt umah jerlah, tp x berapa laju sgt, mlm pulak on9 lagi dkt mamak dr pkul 8-11malam. Memang bosan gler hari tue. So raya tue aku makan/on9/makan/on9.

Sabtue plak, malam nasib baik my junior DRG1 , Odeng or Kadri Yansah datang teman aku malam tue, so malam tu sekali lg lepas kuar makan kitorang on9 dkt mamak (slow giler malam tue) kitorang just carik any special tutorial photoshop cs3/4 dan malam tu sampai pkul 4pg kitorang try semua tutorial yg ader huhu…..but anyways THANKS ODENG jumpa lg next,next sem. C ya...!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...