Followers

Rabu dan Khamis

 Wednesday 18 November 2009

Hm harinie kelas start pkul 10pg coz’ kelas e-publishing dah habis dan tiada. wargh harini group aku dan jemi present utk module tamadun islam tajuk hiv dan aids. nie ha some pic of it:

18112009_007 18112009_008  

 

 

 

 

18112009_002

 

 

 

 

 

 

18112009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hm. haha memang kelakar when aku n jemi nak present nie, actually before my group present akmal & fi-chan dulu bentang so haha dkt jer aku nak present aku g tandas jap :P haha.

Waktu present lak, nasib baik jemi present panjang dan lebar so aku ada masa utk cool down. Sampai giliran aku slide video x bleh play pulak..MALU nyer tp xper pengalaman. sampai hang laptop aku dibuatnya terpaksa restart sekejap. nasib baik ustazah / pn
cover. huhu. akhirnya pembentangan tue berjalan lancar .alhamdullilah.. tq all DRG3

ptg. plak kelas BI as usual bla,bla,bla belajar ttg memo n then habis….

___________________________________________________

Khamis 19 November 2009

Harinie dgrnya assesment Advertising, habis duit malam td nak beli barang/print tugasan. Tgk2 besoknya hujan turun dgn lebat but just berbasah dlm hujan ke office dah kata assessment kena pergi juga. kesian aku basah dlm hujan..huhu…

tp. sesampai di office pn advertising just mahu tgk progress n nasib baik ada amik markah…..sume dtg aritue…pic ader amik tp x perlu lah dimasukkan ek. malas…hehe….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...