Followers

Mungkin inilah pengakhirannya

Misc-Unknown-74024 layarkan kapal dalam botol demi setiap pertemuan dan perpisahan..

Haa, apa maksud post nie? 2012? Bukan sebenarnya tajuk nie adalah tajuk utama sebelum sem 3 aku melabuhkan tirainya. Sementara tue nak jugak citer apa yg berlaku dkt akue sejak kebelakangan neyh.

Kehilangan kawan?…

-ye bagi sesiapa yg tahu. shhh. hm dak nie adalah salah seorang kawan yg aku kenal sesi januari lepas..siapa? tekalah… die memang baik, sweet dan kelakar serta TERBAEK!!. Tp ntah semenjak kebelakangan nie ,die cam melarikan diri dari aku (die nie aku dah anggap as my bestfriend taw). Adakah dia sudah tidak mahu berkawan dgn aku? entahlah just wait and see, tp jikalau itu berlaku musnahkan jantung aku dan aku akan down, down.

Laptop rosak….

-ye nie sudah dicerita berkali-kali, tp nie cerita disebaliknya. Habislah aku ,camner dgn assignment aku, byk dlm laptop nie ,camner nak wat. matik aku, hm dapat satu idea iaitu just borrow one of my housemate laptop, although the laptop is slight slow but it’s ok. Mlm td dah belanja my housemate tue KFC, kenyang betul. pergh, dak umah yg lain panas n jealous jer. but anyway thanks NAZMI.

2 minggu lagi?

-Tgk kalendar sket semasa post nie ditulis (JUMAAT ;0121 am)cuma x sampai 2 minggu lagi nak habis? betul ker dah nak habis. haha assignment byk lagi cam belum siap.ntah ler labu. WEB assest isnin nie, ADVERTISING poster blum proceed. dan cam2 lagi….adoi ai….

p/s sebenarnya x sabar nak balik!!!

 

Selamat Tinggal PJB?

-bukan dah selamat tinggal selamanya = berhenti, but just for Industrial Training dkt KL. tp ye lah selamat tinggal jugak pada geng2 pelajar khas SEM1 KRG1, KHK1, dan lelain. KRG1; Faliq yg famous, Fawwaz yg kelakar, Fattaah yg hensem, Azim yg bijak, Shakir yg ntah??? , Naim yg hmm, Ewen yg cute, Danny yg hai dan KHK1; bro Kun yg cool  n the geng. ”jumpa korang lg JAN 2011 nanti”. Geng KRG2 juga x dilupakan bro Aizat yg super cool (my sahabat), Aznan yg manis, Hakim yg hamster, Pang yg hiro nakamura, Jay Kong yg hehe, Johnshan yg ehem,ehem, Akmal yg alamak dan lelain. Aku x kan lupa korang, jumpa lagi sesi JULY depan. geng2 junior DRG1; Hanif yg chipsmore, Min yg aaaahhhh, Odeng yg Kadri Yansah, C-ma yg aaaabbbbgggg!, Ain, Noqish? yg ??, dan lelain lagi . Jumpa lagi nanti ya……

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...