Followers

Event :Polifest

DSC_0276

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 November 2009 Tuesday

Ok harini dimulai dgn bangun lewat giler , pkul 0930 pg. Din ajak shoot the event. So aku pon gerak siap2 ke PJB. Act. event nie di manage kan oleh senior2 sem5 module EVENT MANAGEMENT poli JB (semua jabatan taw!)  Sampai2 jer lepak jap dgn dak krg1 perempuan 2 org. X lama tue event pon start (di dewan serbaguna) dgn penyerahan anugerah2 ntahler. Lepas tue akue pon pusing2 around the dewan sampai pening huhu. Here some pic in the dewan:

DSC_0216 DSC_0220

 

 

 

 

 

 

DSC_0229












DSC_0247

DSC_0250
















>x lama lepas tue akue pon dah naik bosan dgn keadaan di dewan nie. sesak! hm pastue aku dgr ader lg booth grafik tp dkt luar. aku pun gerak ar ke sana. tue dia ada Fattaah n Fawwaz tgh lukih muka org. tp kali nie dikenakan rm2 ! haha. bagus! . Best jgak lepak dkt situ lama jgak aku duk situe sampai pkul 2 . tetiba ada sorang pensyarah nie cakap “ kamu free kan sekarang, kamu duduklah bantu diorang jadi jurubahasa isyarat sementara”.. wah ader kerja jgak aku ..so lepak2 lepak jer dkt situe. tgharai dlm pkul 1230 kitorang, akue, fattaah n fawwaz serta naim azri gerak ke gerai jual makanan @ minuman. macam2 ada. cheh! …so kitorang beli jerlah something utk alas perut ni. huhu. ptg tue ader plak sorang mamat from UTHM datang nak rakam dak khas nie berlakon .cheh wah angela and ?? berlakon. hehe. Seronok jgak lepak dkt booth tue. rasa cam jadi penyibuk pon ader jgak .Ptg tue diakhiri dgn adanya kelas C.I.D dan aku kembali semula sini dan balik…….HAHA..letih taip layan aper yg aku shot nie:

DSC_0252 DSC_0259 DSC_0266














DSC_0275

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0276

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0282

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0283

 

 

 

 

 

 


 

DSC_0288

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p/s: sorry to akak yg rambut panjang tue coz kelambatan kelukisan kewajahan hehe. tp cantik jugak lukisan tue. fuyoo!

p/s2 : to krg1 yg nak pics2 ori nie sila jumpa akue secepat mungkin. “ntah ler sempat lg ker” khamis korang balik, dtg semula bila?

p/s3 !?: tq to KRG1 members for this day, Fattaah, Fawwaz, Naim, Angela, ??, ??, Azim dan lain-lain. sorry “??” = x tahu nama….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...