Followers

2minggu @ aproximately 9 hari jer lagi ?!

Betul,betul,betul tinggal 2 minggu (x sampai 2 minggu pon) pling maksimum 10hari jer lg sebelum sem3 aku skt pjb nie melabuhkan tirai nya. Yg belum selesai lagi:

  1. Web-publishing assessment (aku dah lepas!)
  2. Tamadun Islam Ujian Final.
  3. Bi4Technical Purpose retest 2 & Listening Test Final
  4. Corporate Identity Assessment Final
  5. Intro to advertising final assessment.
  6. Taklimat L.I final

haa tinggal maks 6 event jer belum occured lg. So harap2 aku akan tempuhinye dgn tenang. huhu. Raya haji? ntahlah agaknya nak decide to x balik and balik terus sem3 nanti lepas habis taklimat nanti. Hm tp rasanya ade lg perkara yg aku lum wat lg:

  1. For knowing that guy/gurl
  2. GiFT for my friends
  3. .etc

Lepas nie akan bercuti selama sebulan sebelum aku menyambung semula di tempat praktikal di k.l. Agaknya apalah cerita2 yg akan occured disana nanti kan …tunggu c.ya

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...