Followers

Sign Language

Hakim & The Coolest Aizat

Ramai jgak dak2 drg3 trtanya kenapa aku mahu belajar bahasa isyarat dan mengamalkannya…

>ok actually it’s seperti bahasa2 asing lain; japanese, tagalog, mandarin, etc. so kita hidup nie sentiasa in process of knowing and curiosity about everything in this world.

>seperti bahasa isyarat nie; seperti hendak seribu daya x hendak seribu dalih. so aku pon try lah belajar bahasa nie sebagai bahasa keempat aku selain bahasa; melayu, english, n banjar,huhu

>next, sign language nie agak senang (kena berhari-hari improve n learn) dan boleh jugak digunakan ketika malas bercakap or sakit gigi ahakz. selain tue dpt jgak melintasi sempadan komunikasi (fuh ayat) di antara pelajar deaf dkt sini.Dapat jugak menambah kawan.

>Especially now rakan- rakan KRG2 yg pantang nampak aku mesti angkat tangan. Terima kasih korang!.Tu lah kisahnya bercinta biar satu berkawan biar seribu tanpa mengira kecacatan dan kita seharusnya bersyukur kerana pancaindera kita seperti dak2 deaf tue. Sedey jugak tengok diorang yg dilahirkan walaupun mempunyai rupa tp mempunyai kekurangan…..  dkt bawah nie ader di sediakan asas bahasa isyarat iaitu a-z in sign language….klu rajin belajarlah klu x nak ..aper aku kesah hehe..c ya

 

signlanguageabcar7ww3


ABC-Z Senang Kan!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...