Followers

A new beginning kot....?


Hai all, lama jgak ar selang mase ak x update blog aku neyh. Ye lah sibuk dgn grafik subjek sem2 and meng"customize"kan anset handset 5320 aku yg baru tue. Haha mesti korang jealous kan. Whatever, satu lagi aku skang rase teramat-amat rindu ngan awek/friend aku, huhu Emy namanya coz' skang die dah dah masuk asrama.Emak suruh huhu, sedey jgak la. But mase masih panjang so mesti ade mase aku akan dapat jumpa dier...143. Next, aritue aku dpat lagi satu kumpulan kwn baru iaitu geng2 pelajar khas sem1 grafik or KRG1 memang best jgak kawan dgn diorang coz diorang memang happening. 

About my sem2 plak, Kelas Digital Ilustration n Typografi pergh memang best. Digital Ilustration buat maser skang kena trace iklan dri surat khabar or mag, typo plak kena buat lukisan guna huruf2 .Memang best. About me and my classmate semakin ok, but akue sebenarnya memang nak baik dgn semua geng2 DRG2, aku x pernah pun memusuhi diorang. So harapnya satu hari nanti diorang akan beralih status dr enemy ke neutral. Insyaalah.. love all DRG2 classmates. K tu jer kot nak di update see ya.... out. eh cam YM plak. Salam


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...