Followers

ST12 segalanya terbaik


Hyo, dah komen blog sebelum nie? jgn lupe komen ek. Terpulang utk komen in CBOX or "post a comment". Skang nak citer plak pasal stu band indon terbaik yg aku tgh gile layan skang. Hihi bukan aku x support artis tempatan, but artis tempatan juga perlu wake-up utk menjadi terbaik.

Haa, name band ini adalah: ST12, lagu2nya yg aku pernah dengar semuanyer best2 tambahan pula dgn lirik yg cambest gila. Band nie popular dgn lagu, P.U.S.P.A atau maksudnya PUtuskan Sahaja PAcarmu. LAgu nie semua memang catchy gile tambahan lagi dg suara lunak dan cambest vokalis dier. Lagu2 pon cambest jgak. Ni ha antara senarai2 lagu2 best band kump. ST12 nie:

1.Aku Masih Sayang 98%
2.Aku Tak Sanggup Lagi 80%
3.Cari Pacar Lagi 96%
4.Cinta Abadi 80%
5.Cinta Jangan Dinanti 90%
6.Cinta Tak Di Restui 95%
7.Dewiku 78%
8.Jalan Terbaik 92%
9.Jangan Pernah Berubah 98%
10.Jiwa Yang Hilang 89%
11.Kepedihan Jiwa 83%
12.Puspa (Putuskan Saja Pacarmu) 99%
13.Putri Iklan 97%
14.Rasa Yang Tertinggal 99%
15.Ruang Hidup 90%
16.Saat Terakhir 98%
17.Selingkuh ??
18.Sirna Sudah ??
19.SKJ 95%
20.Tidak Dapat Apa Apa 94%
21.*Kebesaran mu 89%

Ditepi tue ader markah per-seratus kesedapan lagu2 tue. Klu ? tue maknanya lagu yg aku tdk pernah dgr lagi. Oh yer lagu utk website nie adalah yg nombor 14.Rasa yang tertinggal. Hm tu jelah update, klu korang nak try layan lagu nie, download ar dkt 4shared.com....hihi k out.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...